Tuesday, December 1, 2009

Barang Hantaran


Hem..agak kelam kabut juga during the last 3 days of majlis..mana taknya, tunang buat preparation last minute..menjelang nak berlangsungnya majlis, baru dapat tahu pihak sana akan gunakan warna alas pahar yang sama..kuning..rasa2nya, dah sebulan sebelum majlis aku dah inform yang warna pahar aku kuning..hu..bila dah dengar macam tu, mak aku yang start menggelabah..kalau ikutkan aku, on jelah dua-dua pihak kuning..asalkan warna pada barang hantaran, janganlah sama...punyalah rajin mak aku menjahit alas pahar yang baru..bagus mak aku...last2..alas pahar yang mak aku jahit tak digunakan..akak ipar aku bagi rescue..dia bawa alas pahar dia masa kahwin dulu dari kampung..warna coklat..selamat aku...thanx kak ija..luv u sis..heh

No comments:

Post a Comment